11 Haziran 2014 Çarşamba

Şampiyon için Dünya Kupasıni beklemek mi? Gerekmez. Dur sana söylim..




2002 senesine bakınca bir duraksadınız di mi? Sizin de içiniz bir garip oluyordur. Olmak zorunda mı? diye artistlik yapanlar var biliyorum o zaman birde şu açıdan bakın.

Tamam abartma, bu kadar duygusallık yeter gelelim 2014 Dünya Kupasına herkesin bir favorisi, herkesin bir sempati duyduğu takım  var biliyorum, hatta bazı hayalci arkadaşlarım Uruguay’ın şampiyon olacağını söylüyor ama yapma be kardeşim, yıl 1930 değil ki dimi ama!!!

Bak sinirlendim durup dururken neyse devam edeyim benimde elbet bir favorim hatta sebeplerim var, üstelik öyle kızları güzel ve ya daha öncede şampiyon olmuşlardı gibi gereksiz söylemlere de dayanmıyor. Şimdi bu Dünya Kupası nerede düzenleniyor Brezilya’da eeee, o zaman ne uzatıyoruz şampiyon belli Brezilya ;) Oha lan bu kadar da düz düşünülür mü? dediğinizi duydum duyuyorum ve cevaplıyorum sorularınızı;

2014 Dünya Kupası yarın oynanacak Brezilya-Hırvatistan maçıyla start alacak. Sadece 4 yılda bir düzenlenen bu şöleni bütün futbolseverler dört gözle bekledi. Hatta futbol ile yatıp kalkan bizim gibi bir toplumun milli takımı orada olmasa da yine de keyif alacağımız kesin. Şimdi biraz Dünya Kupası tarihine bakalım. Şu anda uzun uzun Dünya Kupası tarihini yazacağımı zannettiniz değil mi ? İşim olmaz alın size tablo okuyun kısa ve net…




Önce kadroya bakalım…   

Gördünüz koçlarışimdi de bakalım takımın iç  yapısına…

Özellikle defans hattı mükemmel ve bir takım şampiyon olacaksa bu öncelikle defans hattından başlamak zorunda ayrıca orta sahası tam  görev adamlarından oluşuyor ve tabi ki ellerinde Neymar var bu apaçi çocuk futbol topuyla adeta sevişiyor ve söz konusu Brezilya ise Neymar inanılmaz oynuyor. Özellikle Konfedarasyon finalinde muhteşem bir oyun sergilemişti ve Brezilya İspanyayı eze eze yenmişti yine aynı kadroyla bu kez kendi evlerinde seyirci avantajının getireceği büyük bir avantajla sahaya çıkacaklar ve yine aynı ev sahipliğinin az birazda olsa baskısını hissedecekler(duruma göre bu baskı artabilir). Ha şimdi siz halen daha diyorsunuz ki ama güzel kızda şart be kardeşim. Bunu diyen arkadaş al gözün doysun güzel kızsa kralı Brezilya’da bak bakalım tanıyacak mısın ?


Neyse çok uzattık çokkkkkk, şampiyon Brezilya diyorsam orada o iş bitmiştir. Ayrıca Dünya Kupası süresince hangi maçı kim kazanır, hangi maç üst olur, alt olur gibi basit tahminlerin yanında, çok büyük sürprizlerimle karşınızda olacağım, Hatamız olduysa affola derdim de hatasız kul olmaz deyimini bitiren kişi olaraktan sonraki yazımda görüşmek üzere diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder