11 Haziran 2016 Cumartesi

Horozlar ve Diğerleri

Avrupa Şampiyonası dün yapılan maçla sonunda başladı. Fransa'nın rezil futbolu beni açıkçası şaşırttı, dün Fransa'nın Romenlerin üzerinden tır gibi geçeceğini söyledim. Olması gereken olmadı neden olmadı lan diye soruyorsunuz biliyorum.


Ben bahaneleri sevmem ancak gerçekleri suratınıza çarpmak görevimdir. Didier Deschamps sanırım başka diyarlarda yaşıyor. Takımın ne yaptığı ne oynadığı belirsizdi. Fransa'ya Horozlar diyoruz ancak kanatsız bir Horoz. İki bek Patrice Evra ve Bacary Sagna  hücumu düşünmüyorlar veya düşünemiyorlar. Bekler yaşlı olunca gidemiyor, gitse geri gelemiyor. Pogba ise dün hiçleri oynayınca Fransa üretken olamadı. Bir de bunlara Antoine Grizmann'ın isteksizliği eklenince Fransa'nın hücum hattı da etkisiz kaldı. Kısaca özetlemem gerekirse Fransa bu futbolla yarı finali dahi göremez. Bu kadar gaddar da olma kardeşim diyorsunuz biliyorum. Kusura bakmayın ama gerçekler acı ve nettir. Ben de gerçekler gibi acımasız ve netim işte o kadar.


Bu Franszılardan bi cacık olmayacağı ilk maçtan ortaya çıktı haaa olur da farklı şeyler dönerse mesela hakemler olaya el atarsa ve ballı eşleşmeler denk gelirse Fransa ancak o zaman yarı final ve ötesine gider. Yoksa imkanı yok yarı finali göremez demedi demeyin.

Şimdi A grubuna dair ufak bir değerlendirme de bulunalım.


Fransa her ne kadar berbat oynasa da bi zahmet bu grubu birinci tamamlasın ve tamamlayacaktır. İyi güzel de kardo, ikinci hangi takım olacak diye soruyorsunuz. Hadi bakalım bir tahminde bulunun bakalım bilecek misiniz? Tahminlerinizi yüzdeye vursak %65 İsviçre %35 Romanya çıkar. Ancak benim için bunun hiç ama hiç önemi yok. Bu grubun ikincisi kesinlikle Romanyadır. Ama nasıl olur İsviçre ilk maçını kazandı, son maçını rahatlamış Fransa ile (Arnavutluk'u yeneceğinden)  oynayacak diyorsunuz biliyorum. Bunlar basit denklemde direk İsviçre'nin lehine ancak futbol bu kadar da basit değil be arkadaş. Benim karmaşık düzlemim Romanya diyor beni takip edin kafanız rahatlasın. Yazık günah yav kafanızı boş yere bu kadar bulandırmayın.


Şimdi bu yazı çorba olmadan toplarlayalım. A grubunun sıralaması;

1) Fransa
2) Romanya
3) İsviçre
4) Arnavutluk

şeklinde olacaktır.

Son bir değerlendirme de İngiltere-Rusya maçına dair olsun. Bu maça ben de bahis yaptım gençler. Özellikle İngilizlerin bu maça asılacağına kesinlikle eminim. Ruslar her ne kadar direnecekse de bu maçı İngiltere bir şekilde kazanmasını bilecektir. Tahminlerim;

İngiltere Kazanır (Ben bu bahsi aldım. Bu da demektir ki bu bahis gelecek)
İngiltere %60 (+-5) topla oynar.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize muhkem bakın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder