15 Haziran 2016 Çarşamba

Şampiyonanın Trolleri

2016 Avrupa Şampiyonası'nda ilk maçlar tamamlandı. Tamamlandı tamamlanmasına da şampiyona da gün geçmiyor ki bir saçmalık, trollük yaşanmasın. Şimdi oturduğunuz yerden göbeğinizi kaşıyıp, "sen ne diyon aga?" diyorsunuz biliyorum. Yavaş gelin elimde çok pis belgeler var.


Şampiyona daha başlamadan turnuvayı trolleyen Rus taraftarlarını canı gönülden tebrik ediyorum. Bir şampiyona ancak bu kadar trollenebilir. Ya arkadaş kavga, hır gür, önüne gelene sataşma hepsi bunlarda mevcut. Maç öncesi, sonrası veya maç anı fark etmiyor. Biri bunlara dur demeyecek mi ?

Adamı merdivenler kesmemiş, adeta uçarak kavgaya gidiyor.

Kavga etseler, olay çıkarsalar iyi diyeceğimiz başka şeyler de yapıyorlar. Sahada görmek istemediğimiz hareketler, anlar olur ya işte bunlar o hareketleri yapıyor. Buyurun kanıtı...

Yeminle nutkum tutuldu.

Ya bu nedir ya, bu bize yapılır mı? Şimdi bu hareketin amacı ney. Şampiyonaya damga vuran karelerden biri bu mu olmalıydı? Sizi şiddetle ve esefle kınıyorum!!!

Rusların yaptığı trollüklerden bahsedip İngiliz taraftarlardan bahsetmezsek valla alınırlar, küserler. Adamlar turnuvaya adeta dayak yemeye gelmişler. Ruslar bunların ağzını, burnunu kırdı. O kadar da değil sen de, abartma diyorsunuz değil mi?

Siz asıl onları görün!

Öyle mi dersin? 

İngilizler bu turnuvanın favorilerinden diyen arkadaşlar haklı çıktı. Evet, bu turnuvanın favorisi ancak dayak yeme favorisi. Adamlar bu turnuva sayesinde dayak yeme üzerine master yaptılar. Bütün tekniklerle dövüldükleri için bu işin üstadı oldular. Dayak cennetten çıkmıştır, atasözümüze can veren İngilizlere selam olsun.

Bunların hepsine bir anlam verebiliriz dostlar, "işte bunlar çok fanatik", "olur böyle vakalar" diyebiliriz. Hatta "fanatiklik de laf mı holigan bunlar holigan" diyerekten işin içinden çıkabiliriz. Bütün bu kavgaların, olayların bir açıklaması olabilir. Ancak milyonlarca insanın izlediği bir maçta yapılan bazı hareketler vardır ki direk "ohaaaaaa" deyiveririz. Şampiyon diye ilan ettiğim takımın antrenörü Löw, sana sesleniyorum sen ne kullanıyorsun? Kafan mı iyi, sen hayırdır?


Sırf şampiyon ilan ettim diye, antrenörünün yaptıklarına göz yumamam arkadaşlar. Haksızlık gördüm mü anında Sadettin Teksoy olurum. İşte Löw'un o utanç anı...


Şimdi ben bu kareye ne diyeyim. Bu fotoğrafı gördüğüm anda ben şok, ben iptal, ben vefat! Adam adeta kombo yapmış. Hadi birini yaptın, oldu bir hata diğerini neden yapıyorsun. Neyse ki hakem görmemiş, görse direkt kırmızı açıklaması dahi yok. O değil itiraz da edemezsin. Hayır diyelim ki itiraz etmek istedin o el oradan hangi ara çıkacak. İğrençliğe ayrı bir boyut getiren Joachim Löw'e de buradan tebriklerimizi gönderiyoruz. Bundan ötesini yapamazdın, yapma imkanın varsa da ne olur yapma.

Umuyorum ki dostlar bundan sonra böyle abuk subuk hareketler, saçmalıklar olmaz. Çok kısa sürede bu kadar trollük pek hayra alamet olmasa da biz her zaman güzellikleri umalım.

Bir sonraki yazımda tekrardan görüşmek üzere. Kendinize muhkem bakın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder